Όροι χρήσης & προϋποθέσεις – οδηγίες

Οι όροι, οι προϋποθέσεις των συναλλαγών και οι λοιπές διευκρινιστικές πληροφορίες που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα μας, μπορεί να αλλάζουν, να ανανεώνονται και να αναπροσαρμόζονται ανά πάσα στιγμή από την επιχείρηση “γεωσημείο”, χωρίς υποχρέωση προηγούμενης ειδοποίησης.

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί επίσημη διαδικτυακή σελίδα της επιχείρησής μας με διακριτικό τίτλο “ΓΕΩΣΗΜΕΙΟ”. Η επωνυμία της επιχείρησης είναι ΚΩΤΣΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ και λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα από το 2010 με τα παρακάτω στοιχεία:  Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. 009397301000, ΑΦΜ 064832087, ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ – ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Όταν καταχωρείτε μια παραγγελία, σας ζητούνται ορισμένα στοιχεία όπως, το ονοματεπώνυμό σας, η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, ο αριθμός τηλεφώνου σας, διεύθυνση email κτλ καθώς και λοιπά στοιχεία σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου.
Καταχωρώντας την παραγγελία σας και αποδεχόμενοι τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μας παραχωρείτε το δικαίωμα να διατηρούμε τα στοιχεία σας, για λόγους επικοινωνίας και ενημέρωσης (π.χ. μέσω ενημερωτικών ή διαφημιστικών email, sms κτλ) εκτός εάν μας δηλώσετε πως δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τέτοιου είδους ενημερώσεις ή για διατήρηση σχετικού αρχείου όταν αυτό επιβάλλεται από το νόμο.
Οποιαδήποτε στιγμή έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε τη διακοπή της αποστολής ενημερωτικών μηνυμάτων ή ακόμα και τη διαγραφή των στοιχείων σας που διατηρούνται στο αρχείο μας, εκτός των στοιχείων που ορίζει σχετικά ο νόμος, τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να διατηρούμε εφόσον σχετίζονται άμεσα με οικονομικές/εμπορικές συναλλαγές μεταξύ μας.

Το “γεωσημείο” σε καμία περίπτωση δεν δημοσιοποιεί τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε.

Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Google Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στη Google, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου που μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο https://policies.google.com/privacy.

Για την αποστολή ενημερωτικών και διαφημιστικών μηνυμάτων, εκτός των δικών μας υποδομών, χρησιμοποιούμε μία από τις πιο αξιόπιστες υπηρεσίες παγκοσμίως για τη διαχείριση λιστών e‑mails, την υπηρεσία MailChimp. Μπορείτε να δείτε την πολιτική απορρήτου της εδώ https://mailchimp.com/legal/privacy/.

Επίσης χρησιμοποιούμε cookies, κατά τις συνήθεις πρακτικές του διαδικτύου, με σκοπό την καλύτερη πρόσβαση και περιήγησή σας στο διαδίκτυο. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στη σχετική σελίδα μας στο σύνδεσμο https://www.geosimio.gr/πολιτική-cookies/.

Η εταιρία μας με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει έχει ενσωματώσει στον παρόντα δικτυακό τόπο το εργαλείο BestPrice 360º, στο πλαίσιο εξαγωγής στατιστικών στοιχείων και στοιχείων απόδοσης από τη συμμετοχή του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην αντίστοιχη πλατφόρμα σύγκρισης τιμών προϊόντων BestPrice.gr, στην οποία συμμετέχει. Το BestPrice 360º επιτρέπει τη διαβίβαση στο BestPrice.gr ανώνυμων δεδομένων, σχετικά με την δραστηριότητα των επισκεπτών στον παρόντα δικτυακό τόπο (όπως επίσκεψη ή ηλεκτρονική παραγγελία) για την εξαγωγή των αντίστοιχων στατιστικών αποτελεσμάτων και για τη βελτίωση των ενεργειών marketing. Επιπλέον, μόνο εφόσον έχετε δώσει την συγκατάθεσή σας για αποθήκευση παραγγελιών μέσω της αντίστοιχης επιλογής στο προφίλ σας στο BestPrice, κάθε παραγγελία που καταχωρείτε ηλεκτρονικά, θα αποθηκεύεται αυτόματα στο προφίλ σας στο BestPrice. Η δυνατότητα αυτή εξυπηρετεί αποκλειστικά την αποθήκευση των βασικών στοιχείων παραγγελίας (όπως κωδικός παραγγελίας, προϊόντα κτλ.) χωρίς να διαβιβάζεται οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο που περιέχει η παραγγελία σας. Η εν λόγω δυνατότητα ουδόλως σχετίζεται με την διεκπεραίωση της παραγγελίας, για την οποία αρμόδια και υπεύθυνη είναι η εταιρία μας.
Περισσότερες πληροφορίες για την δυνατότητα αποθήκευσης των παραγγελιών σας στο BestPrice.gr, πατήστε εδώ https://www.bestprice.gr/policies/privacy.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Το σύστημα καταχώρησης των παραγγελιών είναι απλό. Αφού επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε, πατώντας στο κουμπί “προσθήκη στο καλάθι”, έχετε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την πλοήγηση στις σελίδες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, είτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας πατώντας στην επιλογή “προβολή καλαθιού” ή στο σύμβολο καλαθιού που εμφανίζεται στη σελίδα μας. Στη σελίδα που ανοίγει βλέπετε το περιεχόμενο του καλαθιού με τα προϊόντα τα οποία έχετε επιλέξει και τα οποία μπορείτε να επεξεργαστείτε όσον αφορά στις ποσότητες και όταν είστε έτοιμοι, μπορείτε να πατήσετε στην επιλογή “Προχωρήστε στην πληρωμή”. Σε αυτό το βήμα σε περίπτωση που είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να συνδεθείτε(login) και να προχωρήστε εύκολα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ή διαφορετικά να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και αφού επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής να πατήσετε στην επιλογή “Κάντε παραγγελία” ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να γίνει καταχώρησή της.

Σημείωση: για την πραγματοποίηση παραγγελίας, ΔΕΝ απαιτείται η εγγραφή σας.
Στην περίπτωση όμως που επιλέξετε την εγγραφή σας ως χρήστη στο σύστημά μας, θα έχετε ανά πάσα στιγμή ευκολότερη πρόσβαση στις πληροφορίες της παραγγελίας σας, καθώς και σε άλλα στοιχεία όπως παλιότερες παραγγελίες, στοιχεία λογαριασμού κτλ.

Στην περίπτωση της πληρωμής με χρήση πιστωτικής κάρτας, για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα οδηγηθείτε πρώτα σε μία ασφαλή σελίδα τραπεζικού συστήματος χρέωσης πιστωτικών καρτών, όπου θα πρέπει να δώσετε τα απαραίτητα, σχετικά στοιχεία. Αφού ολοκληρωθεί η χρέωση της κάρτας σας θα πρέπει να περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να οδηγηθείτε στη σελίδα επιτυχούς παραγγελίας, ώστε να καταχωρηθεί σωστά η παραγγελία σας και για αποφυγή οποιουδήποτε σφάλματος.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας αποσταλεί σχετικό ενημερωτικό μήνυμα email.

Ειδικά για την περίπτωση που δεν διαθέτετε προσωπικό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email), θα πρέπει να κάνετε την παραγγελία σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην αντίστοιχη ενότητα “επικοινωνία” του κεντρικού μενού. Στο μήνυμά σας θα πρέπει να αναφέρετε τα επιθυμητά προϊόντα, τις επιθυμητές ποσότητες, ονοματεπώνυμο παραλήπτη, πλήρη στοιχεία διεύθυνσης, τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας και επιθυμητό τρόπο πληρωμής(αντικαταβολή ή μέσω τραπέζης). Στην περίπτωση παραγγελίας με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα, παρά μόνο μέσω αντικαταβολής ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης(δείτε σχετικά στην ενότητα “πληρωμές”). Σε κάθε περίπτωση, μετά την αποστολή του μηνύματος της παραγγελίας, επικοινωνούμε μαζί σας για επιβεβαίωση και για διευκρίνιση των λεπτομερειών.
Θα πρέπει να λαμβάνετε πάντα υπ’όψιν σας πως υπάρχουν οι ανάλογες χρεώσεις μεταφορικών εξόδων όπως αυτές περιγράφονται στις σχετικές ενότητες(“αποστολές” και “πληρωμές”).

Οι παραγγελίες αποστέλλονται συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σε αποθήκες και προμηθευτές μας.

Εάν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας άμεσα, σας ενημερώνουμε σχετικά και εμείς από την πλευρά μας κάνουμε ότι μπορούμε για την όσο το δυνατόν ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων παραγγελιών, από τον ίδιο αγοραστή, σε μικρό χρονικό διάστημα, η αποστολή νέας παραγγελίας και εφόσον έχει ήδη αποσταλεί η προηγούμενη, εκτελείται αφού προηγηθεί η παραλαβή της πρώτης.
Επίσης για πολλαπλές παραγγελίες του ίδιου αγοραστή, εάν γίνονται σε μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ τους, διατηρούμε το δικαίωμα να τις διεκπεραιώσουμε με μία αποστολή και με χρέωση μεταφορικών εξόδων που αντιστοιχεί στο τελικό δέμα.

Σε περίπτωση μη παραλαβής παραγγελίας και επιστροφής της στο κατάστημά μας από τον μεταφορέα ως αζήτητη(με ευθύνη του παραλήπτη), ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να επιλέξει την “υπηρεσία αντικαταβολής” σε ενδεχόμενη νέα παραγγελία και για να εκτελεστεί οφείλει να προκαταβάλει το ποσό που αντιστοιχεί στη νέα αυτή παραγγελία.

Παραγγελίες που για τον οποιοδήποτε λόγο τίθενται σε κατάσταση “αναμονής” (π.χ. λόγω αναμονής τραπεζικής κατάθεσης) και παραμένουν σε αυτή για περισσότερο από μία εβδομάδα(7 ημέρες), διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσής τους χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Αποστολές παραγγελιών πραγματοποιούνται προς όλη την Ελλάδα, ενώ αποστολές στο εξωτερικό πραγματοποιούνται σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σελίδα “αποστολές”. Οι τρόποι αποστολής και οι χρεώσεις τους, αναφέρονται στην σχετική ενότητα του κεντρικού μενού “αποστολές”.
Τα προϊόντα των παραγγελιών μετά την παράδοσή τους στον μεταφορέα, θεωρείται πως ταξιδεύουν για λογαριασμό και με κίνδυνο του πελάτη(αγοραστή).

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Οι τρόποι πληρωμής των παραγγελιών αναφέρονται στην αντίστοιχη ενότητα “πληρωμές”

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Οποιαδήποτε αγορά σας μπορεί να επιστραφεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία του παραστατικού πώλησης, με την προϋπόθεση τα επιστρεφόμενα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Οι επιστροφές γίνονται μέσω της ACS COURIER, της Γενικής Ταχυδρομικής ή των ΕΛ.ΤΑ. COURIER, είτε με άλλο τρόπο και πάντα κατόπιν συνεννόησης και τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της αλλαγής και αποστολής νέων προϊόντων. Η επιστροφή γίνεται δωρεάν-χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή, ειδικά και μόνο για τα προϊόντα στις σελίδες των οποίων αναγράφεται σχετική πληροφορία, όπως π.χ. σε υποδήματα για αλλαγές μεγεθών . Ειδικά για υποδήματα και ρούχα, οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Για τις επιστροφές τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, να είναι πλήρως λειτουργικά και να συνοδεύονται από αντίγραφα των αντίστοιχων παραστατικών πώλησης με τα οποία τα είχατε παραλάβει.

Στην περίπτωση που ο αγοραστής επιθυμεί επιστροφή αντιτίμου και όχι κάποια αλλαγή, το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό ή επιστρέφεται στην κάρτα του, εάν η αγορά έγινε με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή με άλλο τρόπο(π.χ. με ταχυδρομική επιταγή) κατόπιν σχετικής συνεννόησης.

Για την περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων εντός εγγύησης, επιστροφή και αντικατάστασή τους γίνεται μόνο εάν δεν έχουν υποστεί μερική ή ολική ζημιά από κακή χρήση ή μη τήρηση των οδηγιών του κατασκευαστή.
Για τα προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση, ισχύουν οι ειδικοί όροι που αναφέρονται στο σχετικό έντυπο εγγύησης το οποίο συνοδεύει το κάθε προϊόν κατά περίπτωση.
Επίσης επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων προς αντικατάσταση, γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία του παραστατικού και με την προϋπόθεση ότι στα προϊόντα δεν έχει προηγηθεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό ή μη τεχνικό προσωπικό. 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ – ΤΙΜΕΣ

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι αντιπροσωπευτικές. Δευτερεύοντα χαρακτηριστικά των προϊόντων όπως σχεδιαστικές λεπτομέρειες, χρώμα, απόχρωση κτλ (τα οποία δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητά τους) εάν δεν αναφέρονται αναλυτικά στην περιγραφή τους, μπορεί να παρουσιάσουν διαφορές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και εξαρτώνται από τον εκάστοτε προμηθευτή.
Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων όπως και οι τιμές τους μπορούν να αλλάξουν, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και είναι αυτά που φαίνονται ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας.
Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Ο πελάτης-αγοραστής του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, προστατεύεται από τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα. Για τυχόν διαφορές αρμόδια είναι τα δικαστήρια Αθηνών.

ΑΠΟΔΟΧΗ

Η περιήγηση στις σελίδες του παρόντος ιστότοπου/ηλεκτρονικού καταστήματος και η παραγγελία οποιουδήποτε προϊόντος μέσω των υποδομών των σελίδων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή μέσω τηλεφώνου ή άλλου μέσου ηλεκτρονικού ή μη, σημαίνει και αποτελεί επιβεβαίωση της πλήρους αποδοχής των παραπάνω όρων, προϋποθέσεων, οδηγιών και πληροφοριών.